کارشناسان

کارشناسان

۰۲۱۴۴۷۳۹۹۶۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۷۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۸۱

دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

امروزه با پیشرفت روز افزون علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات به گونه ای است که نمی توان از نقش آن در زندگی آحاد جامعه چشم پوشی کرد . با توجه به رشد روزافزون این مقوله در سال های اخیر، آموزش صحیح بر اساس استانداردهای جهانی به موضوعی مهم تبدیل شده و با توجه به میزان نیاز اقشار جامعه جهت ارتقاء سطح علمی و مهارتی و ارتباط مستقیم آن با کاریابی و یا ارتقاء شغلی جوانان و فارغ التحصیلان موسسات آموزشی کشور از مهمترین مباحث مطروحه به شمار می آید. از این رو دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع فنی تهران نمایندگی شمال غرب(باملند) بصورت تخصصی با بهره گیری از مدرسین و مشاورین مجرب نسبت به تدوین و اجرای دوره های آموزشی در سه گروه تخصصی “مهارتهای پایه”، “شبکه و امنیت” و “برنامه نویسی ” اقدام نموده است.

 مجتمع فنی شمال غرب (باملند )برگزار کننده ، بروزترین دوره های تخصصی در حوزه شبکه، برنامه نویسی، طراحی وب، امنیت، سخت افزار کامپیوتر های شخصی و سرور ها،دروس عمومی ICDL می باشد که با بهره گیری از مجهز ترین لابراتورها و اساتید با تجربه بخش عمده ای از نیروی فنی و متخصص بازار کار را در سطح کشور آموزش می دهد.

گروه های آموزشی دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

وب

 

 مجتمع فنی تهران نمایندگی شمال غرب (باملند) همچنین در زمینه آموزش کلیه تخصصهای مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت شامل تکنولوژهای HTML 5 برای طراحی، CCS 3.0 برای پیرایش و کتابخانه های Java Script مانند jQuery برای برنامه نویسی سمت کلاینت و PHP برای برنامه نویسی تحت سرو و صفر تا صد دوره های طراحی WordPress و تمامی اصول و نکات بهینه سازی متور های جست و جو گر فعالیت می کند.

 

نرم افزار

 

ارائه آموزشهای تخصصی برنامه نویسی با اهداف علمی (دانشگاهی) و عملی (تجاری) در زمینه های وب، موبایل، دسکتاپ و زبانهای برنامه نویسی C#, Java, ASP.NET,Python و … و تحت سیستم عامل ویندوز از وظایف این گروه می باشد .

 

ICDL

 

ارائه آموزشهای کاربردی برای دریافت گواهینامه کاربری کامپیوتر از سطح مقدماتی تا پیشرفته برای همه دوره های تخصصی Microsoft Office از خدمات آموزشی این گروه هستند.

ما از شما یک حرفه ای می سازیم

فناوری به سرعت در حال تغییر است و ممکن است آن چه که امروز به عنوان یک فناوری محسوب می شود فردا منسوخ شده قلمداد شود. پس لازم است تا شما که کار در حوزه شبکه و حوزه IT را انتخاب نموده اید نه تنها در حوزه شبکه، بلکه در سایر حوزه های مربوط به IT همواره به روز یا در اصطلاح UPDATE باشید. حوزه شبکه بسیار رقابتیست و لازمه حضور شما در موقعیت های شغلی و کسب درآمد های مناسب، آگاهی و برخورداری شما از مهارت های لازم و بروز در این حوزه می باشد.

 

1-دوره آموزش Network+

 

دوره Network+ یا (CompTIA Network Plus) را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی شرکت کنند. طراحی دوره نتورک پلاس به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیرساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا سازد.

افراد با گذراندن این دوره آموزشی در مجتمع فنی شمال غرب(باملند)، دانش لازم جهت اداره روزانه و ابتدایی عملیات مربوط به زیرساخت های شبکه متشکل از برندها مختلف تجهیزات را کسب خواهند نمود.

 

2-دوره آموزش CCNA Cisco

 

پس از گذراندن دوره آموزش شبکه Network+ که در واقع اساس آشنایی شما با شبکه به حساب می آمد، چنانچه برند سیسکو را برای ادامه کار در این حوزه انتخاب نمایید. آن وقت حضور شما در دوره CCNA سیسکو و اخذ مدرک CCNA را می توان اولین گام جدی شما برای ورود به حوزه شبکه نامید. این دوره شما را با اصول مربوط به یک ادمین شبکه آشنا می سازد.

برخی بر این باورند که محبوبیت مدرک CCNA صرفا ناشی از حضور دستگاه های برند Cisco در زیرساخت های شبکه است و باید اعتراف کرد که این اظهار نظر پر بیراه نمی باشد و حقیقت دارد. در عین حال برخی دیگر نیز معتقدند که این محبوبیت به خاطر این مسئله است که سیسکو با برگزاری دوره های CCNA موجب بهبود و توسعه سطح مهارت ادمین های شبکه شده است و همین موضوع منجر به گسترده تر شدن هر چه بیشتر استفاده از تجیزات سیسکو شده است.

گرچه دوره CCNA مختص برند سیسکو و تجهیزات مربوط به آن است، اما یکی از جذاب ترین مزایای این دوره آموزشی این است که مفاهیم بیان شده در آن به گونه ای است که برای استفاده از دیگر تجهیزات مربوط به شبکه نیز کاربرد دارد. یکی دیگر از مزایای مدرک CCNA امکان دسترسی به منابع آموزشی و همچنین تعداد قابل توجهی از دارندگان این مدرک می باشد که خود باعث به وجود آمدن یک جامعه گسترده برای یادگیری می گردد.

این دوره آموزشی به مرور زمان دستخوش تغییرات و به نوعی تکامل شده است و در حال حاضرآخرین نسخه آن  در مجتمع فنی تهران نمایندگی شمال غرب(باملند) همینک در حال برگزاریست و شما با مراجعه به تقویم دوره های مجتمع فنی شمال غرب(باملند) می توانید در آن شرکت کنید. ادامه این دوره های آموزشی در قابل دوره های CCNP و دوره های CCIE دنبال می شود که افراد حرفه ای و متخصص را هدف قرار می دهد.شما همچنین می توانید تا با مراجعه به تقویم دوره های سیسکو از ساعات و نحوه زمان بندی برگزاری این دوره ها مطلع گردید.

 

دوره های دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

آموزش دوره WordPress & WooCommerce

سطح دوره: عمومی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 35 ساعت
32,000,000 ریال

آموزش دوره Machine Learning With Python

سطح دوره: تخصصی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 50 ساعت
55,000,000 ریال

آموزش دوره  Microsoft Office Excel 2021 Expert

سطح دوره: عمومی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 30 ساعت
25,000,000 ریال

آموزش دوره Microsoft Office Excel 2021

سطح دوره: عمومی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 30 ساعت
14,000,000 ریال

آموزش دوره Python Web Development With Django

سطح دوره: تخصصی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 50 ساعت
59,000,000 ریال

آموزش دوره طراحی رابط و تجربه کاربری (UI/UX)

سطح دوره: عمومی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 40 ساعت
47,000,000 ریال

آموزش دوره Java SE 8 Programming

سطح دوره: تخصصی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 50 ساعت
54,000,000 ریال

آموزش برنامه نویسی به زبان ++C

سطح دوره: تخصصی
گواهینامه: دارد
حضوری | آنلاین: 60 ساعت
48,000,000 ریال

برای نمایش تمام دوره ها روی دکمه کلیک کنید

نظرات دانشپذیران

فرم مشاوره و ثبت نام

۰۲۱۴۴۷۳۹۹۶۱ - ۰۲۱۴۴۷۳۹۹۷۱ - ۰۲۱۴۴۷۳۸۱۷۱

۰۹۳۵۳۰۴۳۲۶۲