کارشناسان

کارشناسان

۰۲۱۴۴۷۳۹۹۶۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۷۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۸۱

آموزش های سازمانی

 

آموزش سازمانی یک عنصر بسیار مهم و اساسی در موفقیت و پیشرفت سازمان‌ها است. از این رو مجتمع فنی تهران شمال غرب(باملند)ضمن بهره گیری از تجربه بیش از ۴۱ ساله، استفاده از نیروی متخصص در این حوزه و  دارا بودن مجوز های لازم از سازمان های ذی ربط و داشتن امکانات و فضای آموزشی مناسب آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های مختلف و به روز اعلام می دارد.

 

از ویژگی های بارز آموزش های سازمانی مجتمع فنی تهران شمال غرب(باملند):

 

  • رتبه یک آموزش در شورای عالی انفورماتیک کشور
  • مجوز از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران
  • مجوز از سازمان پدافند غیر عامل کشور
  • رتبه ممتاز از سازمان فنی و حرفه ای کشور

 

 

بعضی از ویژگی‌ها و اهداف آموزش سازمانی شامل:


1. ارتقاء مهارت‌ها و دانش: آموزش سازمانی افراد را با مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای انجام وظایف خود در سازمان آشنا می‌کند و آنها را در زمینه‌های مختلف بهبود می‌بخشد.

 

2. توسعه فردی و حرفه‌ای: این نوع آموزش به افراد امکان می‌دهد تا در حیطه شغلی خود بهبود یابند و مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند که می‌تواند به پیشرفت آنها کمک کند.

 

3. توسعه فرهنگ سازمانی: آموزش سازمانی می‌تواند به تقویت فرهنگ و ارزش‌های سازمانی کمک کند و به کارکنان احساس ارتباط بیشتری با سازمان و اهداف آن داشته باشند.

 

4. افزایش رضایت شغلی: آموزش سازمانی می‌تواند به کارکنان احساس کنشگری و پیشرفت را بدهد که در نتیجه باعث افزایش رضایت شغلی آنها می‌شود.

 

5. افزایش بهره‌وری سازمانی: از آنجایی که کارکنان با مهارت‌ها و دانش جدید به سازمان بازمی‌گردند، این می‌تواند به بهره‌وری و عملکرد سازمانی کمک کند.


با ارائه آموزش‌های مناسب و متناسب با نیازهای سازمان، امکان پیشرفت و رشد برای سازمان‌ها فراهم می‌شود.

آموزش سازمان ها

(تکمیل فرم جهت برگزاری دوره الزامی ست)