کارشناسان

کارشناسان

۰۲۱۴۴۷۳۹۹۶۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۷۱
۰۲۱۴۴۷۳۹۹۸۱

اموزش کامل پاکسازی پوست صورت شامل آموزش باکتری شناسی و بهداشت، ساختار سلولی، سیستم های ماهیچه ای و اسکلتی، بافت شناسی و فیزیولوژی پوست، اختلالات و بیماری ها، ارزیابی نوع و وضعیت پوست و ماساژ می شود.. در این دوره شرکت کنندگان، تکنیک‌های جدیدی را یاد می‌گیرند که آرامش و زیبایی را به صورت باز می گرداند.

آموزش های تخصصی این دوره معمولا روی یادگیری روش پاکسازی منافذ عمیق صورت با بخار و استفاده از ماسک و مواد ویتامینه مناسب برای احیای پوست تمرکز دارند. محصولات مراقبت از پوست برای همه نوع پوست و شرایط استفاده از آنها نیز مطرح خواهد شد. علاوه بر این، شما با استفاده از دستگاه های فرکانس بالا نیز آشنا خواهید شد.

 

چطور می توانم در دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت شرکت کنم؟

شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است:

آموزش کامل پاکسازی پوست صورت روش حضوری

اگر در کلاس هاو دوره های آموزشی   حضوری شرکت کنید ، باید در روز های مشخصی به مجتمع آموزشی یا یک کلینیک زیبایی مجهز مراجعه نمایید و در این کلاس ها تحت آموزش و نظارت مربیان متخصص پاکسازی مراقبت از پوست صورت قرار بگیرید. معمولا ظرفیت کلاس های حضوری دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت بین 8 تا 10 نفر است تا فرصت کافی برای یادگیری تئوری و عملی روش های مختلف برای شرکت کنندگان وجود داشته باشد.

آموزش کامل پاکسازی پوست صورت روش آنلاین

برای شرکت در دوره آنلاین، معمولا تمام متقاضیان باید لپ تاپ یا دستگاه کامپیوتری متصل به اینترنت و مجهز به وب کم داشته باشند که برای یادگیری دروس عملی آماده باشند .لیستی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز در زمان ثبت نام ارائه می شود که باید قبل از شع جلسات آنلاین آنها را تهیه کنید.

روش ارائه دروس تئوری به صورت تعاملی خواهد بود که شرکت کنندگان را ملزم می‌کند در مکانی ساکت و بدون حواس‌پرتی قرار گیرند.

معمولا قبل از شروع جلسات، جزوات آموزشی در یک پلتفرم آنلاین در اختیار شرکت کنندگان قرار می گرد تا آن را ذخیره و به عنوان منبع از آن استفاده کنند. همچنین کتاب های راهنمای مرجع و ویدیوهای اموزشی مرابط به شما معرفی می شود تا برای بهبود مهارت ها و تقویت دانش خود از آنها بهره بگیرید.

جلسات آموزشی آنلاین دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت ممکن است به صورت وبینارهای زنده، برگزار شود و همچنین شرکت کنندگان در این دوره باید تمرین عملی را به عنوان بخشی از دوره خود انجام دهند.

پس از اتمام آموزش ها، تاریخ امتحان برنامه ریزی می شود و شما مهلت کافی برای مطالعه دروس آموزشی داده شده را خواهید داشت. مباحثی که در انتحان مطرح می شود تماما در دوره آموزشی پوشش داده شده و زمانیکه امتحان تئوری را با موفقیت پشت سر گذاشتید، می توانید در امتحان عملی شرکت کنید.

شما باید یک ویدیوی کامل از خدمات پاکسازی پوست و زیبایی صورت را برای امتحان عملی ضبط کرده و برای بررسی به مربی خود راسال کنید.

بنابراین، جهت شرکت در دوره آنلاین دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت به یک وب‌کم، اینترنت، لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی برای فیلم‌برداری نیاز دارید.

 

ساختار دوره پاکسازی پوست چگونه است؟

طرح کلی دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت و توضیح دقیق در مورد چگونگی ساختار کلاس توسط هر اموزشگاه ارائه می شود شما می توانید اطلاعات لازم را در خصوص دوره پاکسازی و مراقبت از پوست مجتمع فنی تهران در وب سایت این آموزشگاه مرور کنید.

صرف نظر از اینکه در کلاس حضوری یا آنلاین شرکت می کنید، شما باید هم با مباحث تئوری اشنا شوید و هم به صورت عملی روش های پاکسازی و مراقبت از پوست صورت را روی مشتریان، که ممکن است از دوستان یا خانواده شما باشند، انجام دهید.

 

ساختار امتحان چگونه است؟

ساختار امتحان پس از اتمام دوره اموزش کامل پاکسازی پوست صورت در دوره های حصوری و آنلاین متفاوت است.

شرکت کنندگان در کلاس های حضوری در روز ازمون به مجتمع آموزشی یا کلینیک زیبایی مراجعه و ابتدا آزمون اول را که معمولا شامل یک آزمون تئوری 2 ساعته است می گذرانند سپس در یک آزمون عملی که حدود 1.5 ساعت طول می کشد، شرکت می کنند.

شرکت کنندگان در دوره های آنلاین، در امتحان تئوری از طریق یک پرتال آنلاین شرکت می کنند سپس با توجه به آنچه که مربی در ازمون عملی از انها می خواهد، از روش ارائه خدمات خود فیلمبرداری کرده و در روز امتحان به صورت آنلاین برای مربی ارسال می کنند.

 

اخذ مدرک فنی و حرفه ای دوره پاکسازی پوست از مجتمع فنی شمالغرب تهران

مدرک ارائه شده توسط مجتمع فنی شمالغرب تهران پس از گذراندن تمام دوره ها و برنامه های آنلاین به طور کامل تضمین شده و معتبر است! با اخذ مدرک فنی و حرفه ای دوره پاکسازی پوست از مجتمع فنی شمالغرب تهران می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و درامد بالایی کسب کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.